hospital oo hospital..

Wednesday, April 29, 2009 marina 0 Comments

aduh.. letih aku hari nie dua kali aku amik darah.. abis darah aku kena amik.. hahaaa.. aku pagi tadi sampai2 hospital tunku jaafar terus aku pegi amik darah.. sampai2 ramai plak.. tapi doc die
cekap.. memang pakar amik darah.. so sekejap jgak la..hehehe..
on the way nak amik darah berlaku satu insiden.. iaitu antara nurse kat si2 yang keje bagi no ngan pesakit hospital.. yang pesakit nie aku panggil ah soo la ea.. die tanya kat nurse tue.. pastu nurse jawab pendek jer la.. yerla die bukan kaunter pertanyaan kan.. masuk sket dlm tue da jumpa kaunter pertanyaan.. tibe2 ah soo nie kate kat die.. oo kamu berlagak ea dengan saya.. tak nak jwb soalan saya.. pastu ah soo tue nak report la kat ketua la.. nurse tue plak cakap.. ah soo saya banyak orang nak amik no.. ah soo tak nampak berderet tue.. saya bukan kaunter pertanyaan.. kat dalam tue yang kaunter pertanyaan.. ah soo nak report.. ha report la.. nah saya bg kad syer skali..
kesimpulan nya: poyo gila la ah soo tue.. tengok gak la keadaan masa tue.. memang panjang beratur.. yer kalau sume tanye kat die.. so kaunter pertanyaan boleh tutup la macam tue..hehehee..
lepas aku menyaksikannye aku pun terus la ke tempat amik darah.. pastu aku terus anta makmal tunggu sejam dapat laporan pastue terus bawak jumpa doc.. kat sini aku tensen.. aku punye la tunggu 40 minit.. tetibe nurse gtau dtg balik untuk amik darah..pastu die bg dat untuk jmpe doc.. semalam ckp pas dpt laporan jumpe doc.. then doc akan terangkan apa masalh.. pastu tetibe len plak.. aku xtau apa2.. aku nie betul ke plaglet kurang.. aku t ak puas ati la kat doc tue.. aku ckp kat nurse la semua2.. alhamdulilah nurse tue bagus.. die tolong aku jmpe doc.. jumpa la doc kejap..
doc cakap aku memang plaglet kurang.. sebab plaglet aku bercantum2.. so kalau ada 6 dikira satu jer.. tapi ada lagi kena betul2 pasti.. so sebab itu aku kena amik darah sekali lagi.. tapi tak payah tunggu report.. da amik darah terus balik.. kes aku nie kes baru.. so sebulan keputusan baru kuar.. sebulan pastu baru aku jmpa doc.. so ada 2 bulan lagi la aku nak jmpe doc untuk next appoinment..
lama gak aku kat hospital.. dari kol 8 sampai kol 11.30..pastu ayah anta aku balik opis.. balik boleh plak laju bawak keta.. pegi ya allah macam kura2.. hehehe..

0 ayat cinta: