misi untuk kuruskan badan

Tuesday, April 28, 2009 marina 0 Comments

ha.. aku hari nie keje sampai kol 12 jer.. aku hari ini banyak betol nak aku settle kan.. dah la akaun cimb aku boleh tak aktif plak..

yerla da setahun aku da guna kad cimb aku 2.. tak per.. ala pegi kad kaunter bawak ic dan kad bank pastu cakap nak aktifkan da selesai.. tak payah banyak2 bunyik..


aku tak suke banyak2 bunyik.. bising.. pening kepala.. hehehe.. maybe hari nie atau esok gaji kuar.. boleh aku check skali..

semalam masa ain datang.. ain ada bawak skali barang kak yatie jual.. ala zhulian.. aku ada gak tertarik kat satu cincin tue.. boleh tahan gak cantik.. harga pun boleh tahan gak lawa.. hahahaha.. aku nak beli semalam tapi aku tak de duit.. hihihih.. aku nak beli gak.. tapi tak de duit.. takpe ilek2 dulu..

pastu aku ngan ain betting sapa dapat slim dari masa diberikan ( dari semalam sampai masinah kawen) akan menang.. ala ganjaran tue tak der la.. tapi saja2 betting.. sebab die kata aku makin berisi.. pipi aku nampak sangat da tembam..


die mang la dah macam tue dari dulu.. die nak slim lagi dah tak boleh da.. sebab baka die.. (tengok la mok de macam mner?? hehehee)..


jadi sapa dapat mengecilkan diri dalam tempoh ditetapkan mang hebat.. hehehe.. nana tak termasuk ok.. aku ngan ain jer.. hehehe...

0 ayat cinta: