disini bermula..

Friday, April 24, 2009 marina 2 Comments

yeyye minggu depan hari selasa atau rabu aku dapat kain untuk wat baju staff.. huhu(gaya xiao hua ckp dlm cite miss no good) hehehehe... aku nak wat cepat2.. aku nak sekali kain hitam.. standby.. kalau ada event penting kat kpjic nie sume staff kena pakai kain hitam.. jadi sambil wat baju staff aku buat sekali la.. pastu aku tak payah da pakai baju biasa.. hahahaa.. aku punye baju pun da tak de baju da.. selalu pakai baju sama.. hepi2..





tapi aku ada rasa rendah diri jugak la.. yerla aku assistant tapi aku sedar semua itu.. tapi yang sama title ngan aku tue.. assistant.. eksyen r.. yer aku tau die pengalaman keje tue banyak.. aku tak der pengalaman keje pun.. tapi kita harus lah berbaik pada semua orang.. (ayat skema).. mungkin die tak eksyen kot aku jer sorang yang rasa macam tue.. yerla aku mana bergaul sangat ngan staff lain.. aku jaga kaunter.. mane boleh suka hati nak jalan tempat orang.. len la waktu lunch.. tapi dorg lunch kat luar.. so macam mane nak aku bergaul ngan dorg..
hahahaa





lagipun dorang suma da 29-32.. suma da dewasa.. hahahaa.. aku kan tak matang lagi plus aku kan muda lagi di kalangan staff.. dikalangan support staff.. yerla aku baru 23 tahun(nak msuk 24).. muda lagi tue.. hahahaa... lagipun kalau aku berjalan2 kan tak sedap plak orang atasan macam ED, OM nampak aku berjalan2.. kang tak pasal2 aku tak leh dapat confirmation 3 bulan.. tak pe.. biarkan mereka kata.. aku jalan2 gak tapi waktu lunch la.. jalan ke kafe.. aku jalan ke toilet gak.. hahaha...





ala.. tak der hal la.. tapi aku memang sudah ada perancangan..


p/s: along nak pesan kat ko sesuatu la.. weh bila ko nak bawak kita jalan UK.. hehehe

2 comments:

  1. banyak la ko nak bwk jenjalan UK..duit pun cukup2 je..hahaha..
    Sudah..tak de pesan2..semua barang(hadiah dr kami sekeluarga)akan dihantar melalui kontena besok..so TUNGGUUU..

    ReplyDelete
  2. besok?? huhuhu.. cantik tak handbag lite.. kita sbnrnye nk suwuh ko beli bag elle..hahaha.. ala..beg yang tali tue..yang bleh selempang2..

    beg yang ko bagi azah tue.. kedekut gler die nk bg pinjam.. hehehe

    ReplyDelete