kenapakah?? apakah??

Saturday, April 25, 2009 marina 0 Comments

apakah?? mengapakah?? kenapa kah?






kenapa ea tiba2 aku rasa macam nie.. menyesal aku bukak frenster lama " tuutt ".. kan aku da jadik macam nie.. aku rasa dah 6 bulan gak la da berlalu.. gambar lama langsung aku takder.. sejak frenster aku ilang kena delete ngan malaun mana ntah.. aku langsung tak der satu gambar lama pun.. semua gambar paling lama gambar raya..






ada gak gmbr lama.. selamat di dalam myspace aku.. tapi gambar lama dalam frenster yang aku tak sempat nak upload dalam myspace tue mang burn r.. tak de lgsng.. gambar lama len da tak der... senang cite gmbar aku ngan " tutt" langsung tak de.. gambar gedik2 dulu pun da xder.. sume gambar gediks skunk.. aduhhh sayang siot..


kuang ajo siot.. sapa la yang delete frenster aku.. masa aku tau frenster aku ilang.. ati aku memang berkecimuk, tensen dan frust.. dah la dalam tue ramai kawan aku.. so suma da ilang.. aku nak carik satu2 memang tak der keje r.. yang aku ada email dorang aku leh add aku add la.. yang langsung email aku takder tue memang tak leh nak add la.. ramai oo kawan aku dalam frenster.. dalam myspace pun xseramai 2.. dah tue dorg jenis layan satu jer.. layan frenster jer dorg xlayan myspace pun.. cuma ada la member lama kym jmpe kt facebook.. yang lain2 selamat.. aku pun agaknye da lupa semua.. hehehe..






tensen r ngan frenster.. skunk frenster aku pun ala kadar jer aku wat.. dulu aku siap wat cantik2 layout.. macam2 aku wat kat frenster aku.. masa tue aku kurang ngan myspace aku lebih kat frenster.. tapi skunk aku kurang da kat frenster aku lebih kat myspace.. hehehee.. da terbalik da.. frenster xaman da..






balik semula kisah tadi.. aku ternampak kat page die gmbar dia ngan seseorang.. tue pun aku xadd die pun aku tengok macam tue jer.. kalau aku add pun macam nak approve jer.. haram.. so die wat private la kat pengunjung yang bukan fren die.. kena jadik fren baru dpt tengok penuh page die.. gambar 2 gambar die ngan gf die kot.. wah da berani menayangkan.. bagus2.. arghhh lantak la.. da la.. aku lapo.. aku nak makan.. tak payah pk da.. hahahahaa






0 ayat cinta: