hari ini kisahnya..

Sunday, April 26, 2009 marina 0 Comments

aku hari nie keje.. bosan betul keje hari sabtu ok.. aku tak tau nak watper.. jadi aku beli la super ring dan air coke.. hari sabtu student tak ramai kat kolej.. tapi tak per la.. keje pun half day jer sampai kol 12.30 jer.. nanti kat umah plak keje umah bakal menyusul.. waduuhhh rasa malas giler ok..



aku da tau da budaya kat sinie.. tapi aku tak nak la cite kat sini.. besa la keje ngan cina ke melayu ke memang ada budaya kerja kan.. tapi takat nie tak der r orang suwuh aku wat keje bukan keje aku.. jadi aku watpe bising2 dan kecoh2.. yer tak.. diam2 sudah.. tapi aku rasa aku kurang mesra la kat sini.. aku tak tau nak cakap ape ngan staff len.. jadi kalu terserempak aku hanya mampu untuk senyum jer.. aku macam berat mulut la nak bermesra.. sebab aku tengok cara dorg pandang aku macam tak suka kat aku.. tak tau la perasaan
aku jer kot..
aku sombonk?? tak la.. aku hormat semua orang.. aku lebih mesra ngan student tau dari staff..
siap gurau2 lagi.. sebab aku segan kot aku keje sebagai apa.. jadi aku banyak diam dari berkata.. lagipun aku baru lagi kat sini.. tapi entah la aku nak bercerita saja2 ngan staff len tak de.. tapi ada gak staff len aku tegur2 walau gitu2..
tapi tak der la sampai bergosip tau..



tapi 2 la cara dorang pandang aku 2.. macam dorang tak suka aku jer.. kalau terserempak tue nak senyum pun susah.. tapi aku senyum jer kat semua orang.. dan aku rasa terlalu rendah diri kat sini.. bagi pendapat aku la.. kalau aku tak wat sesuatu aku mang akan la duduk kat kaunter nie sampai bila2.. nak apply jawatan lain dalam si nie susah nak dapat.. aku pun tak harap aku dapat duduk kat kaunter nie lama2.. aku nak stadi balik la.. aku nak wat full time.. tapi sebelum tue english aku kena mantap dulu.. bila aku dapat offer blaja aku mang benti keje nie..
tapi sementara tue aku keje jer la.. tak kisah la setahun ke..
yang penting aku nak blaja balik..




aku tak nak takat macam nie jer!!! tak nak!!





kenapa ea dorang macam tak boleh nak mesra ngan aku..
lama nye aku nak tunggu along balik.. ngat nak paw dia macam2 bila dia balik sini..hehehhe.. ala gaji along banyak.. apa la sangat along blanja adik2 dia makan kenny roggers ke secret recipies ke.. apa lagi ea yang mahal2..( oo lupa tak pernah makan mahal2 hehehehe)..

0 ayat cinta: