mimpi yang pelik

Tuesday, April 21, 2009 marina 0 Comments

hari ini.. pagi2 lagi da ujan.. mungkin dari aku belum bangun kot da hujan.. aku rasa malam tadi aku tido syok gile yerla sejuk kan.. 2 aku malas nak bangun tu.. hehehee..


tapi aku mimpi pelik gila.. aku bangun tadi aku ingat mimpi aku.. tapi bila aku da siap mandi aku da lupa mimpi aku.. aku macam dikejar.. tapi aku rasa dalam mimpi aku tu banyak cite di tayangkan tau.. aku rasa boleh wat filem la.. hahaha..

entahlah.. biasa la.. mimpi adalah mainan syaitan.. hehehe.. setakat ni aku selalu mimpi seram.. contoh macam mimpi hantu la.. tapi bukan hantu yang kacau2.. nie hantu yang makan2 orang lagi.. pastu mimpi bomoh bunuh orang pastu makan la.. hahahaa.. mimpi macam mimpi kanak2.. tak de pun mimpi jadi kaya ker.. mana tau jadi kenyataan.. yer tak.. dreams will comes true.. hehehee..

ala kalu cita pasal mimpi memang tak kan abis.. sebab itulah mainan tido kita.. tapi ok gak kan kalu kita bukak topik pasal mimpi.. sebab setiap kita mimpi tak sama..


lagi satu pernah tak korang mimpi jumpa seseorang yang korang tak pernah kenal??? mesti selalu kan.. dapat rasakan orang tu begitu dekat jer dengan kita.. pastu orang tu begitu mesra je dengan kita.. rasa dia la soul mate kita.. betul x??? ala mesti semua orang pernah mengalaminye.. kalau lah boleh jumpa secara realiti.. kiranya di takdirkan oleh Allah kita jumpe.. apa perasaan korunk?? (soalan nie untuk orang yang belum kawin k)...dan orang itu pun memang ingat kita.. apa pendapat korang???

ha hamik.. sekali keluar idea mencurah2 pagi yang gelap ini..

p/s: sambil nyanyi lagu hujan.. pagi yang gelap.. kini sudah terang.. hehehee..

0 ayat cinta: