bosan nye..

Friday, April 24, 2009 marina 0 Comments

emm hari nie aku rasa borink sket la.. aku tak de mood la.. so aku tak de idea la nak letak entry apa.. tak do idea la.. maaf banyak2 dipinta..



esok aku ada orientasi kt kpjic nie.. dari 9.30 sampai 4.30 petang.. mesti bosan gler dengar ceramah dari setiap department.. aku keje da nak masuk sebulan baru orientasi.. tak payah orientasi pun aku da tau semua.. hahahaa.. (berlagak sungguh aku)..


lepas tue aku ot sampai kol 7 petang..wah penat weh.. sabtu aku keje.. tapi sampai kol 12.30 jer.. tapi mungkin balik lewat sket kot.. nak susun buku balik la.. nak rombak shelf buku.. sebab buku da banyak sangat.. tapi tengok la macamne nanti..



hari isnin nie 27hb aku kuar gaji pertama aku.. tak leh hepi sangat.. tak tau g berapa dapat.. hahaha...



petang tu plak kena pegi hospital pakar kat hospital tuanku jaafar.. pasal darah.. piglet darah kurang.. appoinment tue tak silap aku sebulan yang lepas.. sebelum aku keje lagi.. so isnin tue aku keje half day la.. hehehee..



0 ayat cinta: