kau muzik di hatiku..

Tuesday, April 28, 2009 marina 0 Comments

aku rasa aku nak share la ngan korang tentang MUZIK.. kau muzik di hatiku.. hehehee.. sebenarnye korang tau ke apa itu muzik??hahahha aku pun tak tau apa itu muzik.. tapi apa yang aku memahami adalah.. muzik adalah sejenis aliran yang merangsang ke otak kita lalu merembeskan menjadi sejenis alat yang mampu mengawal diri kita.. hehehee.. abis ko sains aku keluarkan.. hehehe..
mesti masinng2 ada genre dan lagu yang korang suka kan.. tak kisah la lagu unsur dakwah ker?? unsur jiwang ker?? tak kisah.. da kita minat watpe kita nak peduli orang kata.. betul tak.. hehehee...

aku plak aku suke unsur2 pop.. aku tak memilih.. lagu2 dari band indie malaysia pun aku layan gak.. tapi dengar dulu la lagu.. aku tak suka muzik yang bising2 pastu menyanyi terjerit2.. aku tak suka.. aku pening dengar.. yang aku suka dari indie band nie.. lagu2 dorang fresh.. lagu dorang melambangkan muzik malaysia.. tapi ada gak la band indie malaysia menjadikan band dari barat sebagai idola dorang.. dan sedikit sebanyak muzik dorang dan gaya dorang pun ada la mirip ngan barat.. tapi ada yang perjuangkan muzik dorang sendiri..ok jgak.. mewarnai industri muzik kita.. ceh2.. mentang2 Aim lagi bape hari..heheee

aku suka jugak lagu dari luar.. terutama dari korea.. lagipun aku memang suka korea.. tak kisah la filem ker, drama ker.. memang aku suka..hehehee..

selain tue aku suka gak lagu dari indonesia.. dari negara barat pun aku suka gak.. yang penting jangan bising2 lagu 2.. hehhee..

aku bolej terima gak genre lagu hip hop atau pop rock.. irama malaysia pun aku suka.. yerla kat dalam keta bapak aku.. ayah aku pasang radio klasik nasional..hehehe.. tue sebab aku tertarik kat irama malaysia.. hehehehe

korang plak bagaimana?? ceh ayat skema..

0 ayat cinta: