kajian ke atas isnin

Tuesday, April 21, 2009 marina 0 Comments

apa yea cerita kita nak update hari nie??? pikiran kusut..
biar aku berfikir seketika.. mengingati balik apa yang telah berlaku dalam 1 2 hari lepas..

nak kata banyak sangat yang berlaku 1 2 hari lepas.. tak da la banyak sangat.. tapi aku cuba mengingati juga..

aduh.. kenapa aku tidak dapat mengingati.. mungkin idea aku pagi ini masih dikaburkan oleh pemikiran aku yang masih dibuai mimpi ( mengantuk la) hehehehee...

tak mengapa.. aku berusaha mengejutkan aku dari lamunan itu.. walau pun da pukul bapa da skunk nie masih mengantuk lagi.. hahahaa.. tak boleh jadik nie.. jangan malas2...

tapi orang kata biasa la.. hari isnin kan hari yang membosankan.. sebab permulaan hari kerja kan.. masih ramai yang tak wake up lagi..

aku nak tanya.. kenapa selalunya hari isnin hari yang membosankan tak kira la bagi student ke.. pekerja ke.. kenapa ea?? apa kesalahan isnin yang telah dilakukan.. sampai isnin telah dihukum sedemikian rupa..(isnin ada rupa ker??hehehee)...

aku rasa kita seharusnya membuat kajian ke atas hari isnin ( ke da ada yang wat kajian).. dan kajian itu haruslah diterjemahkan ke atas bentuk yang mudah difahami dan juga menarik..

isnin tue apa ea??

soalan tu memang selalu berlegar2 dalam pikiran bila setiap kali isnin menjelma.. jawapan nya pasti ada pada setiap manusia.. "kerana manusia adalah haiwan sosial".. aku amik ayat nie dari seseorang..

0 ayat cinta: