aku lambat bangun dowhh...

Thursday, April 23, 2009 marina 2 Comments

hari ni aku bangun lambat woo.. lagi 10 minit nak kol 7.15 aku baru bangun.. da la aku selalu g keje kol (7.30-7.35).. itupun kalu mak tak masuk bilik.. tak de sape la kejutkan aku tadi.. aku dengan menggelabah takut ayah mara.. hehehehe.. yerla ayah yang anta aku g keje kan.. aku trus masuk bilik air mandi2.. aku rasa tak sampai 5 minit kot aku mandi.. aku mandi sepantas yang mugkin.. selalu nya aku mandi adalah 15 minit ke 20 minit.. hari aku terpaksa berjuang.. hehhhee..



pas mandi mak aku cakap " cepat2.. kan ayah tunggu lama kat bawah.. tak payah make up2.. cepat sket".. aku pun cepat2 menyiapkan diri.. pastu da siap terus pegi keje.. dengan tak sarapan aku terus keluar umah.. tapi aku beli la kuih2 kat tempat aku nie.. mau aku tak makan.. hahahaa.. mustahil bagi aku..



aku agak bengang ngan adik aku azah.. die boleh blah macam tue je.. tak kejutkan aku.. entah2 dia pun bangun lambat gak.. tue yang dia menggelabah terus blah macam tue jer.. cisshhhh... selamat aku seorang yang berdedikasi pada kerja.. aku tabahkan hati untuk lalui dan hadapinya..




ya.. itulah semangat yang kita cari2 pada setiap manusia.. dan sambil itu aku akan menyanyi lagu kegemaran aku.. gembira hati ini oleh farah Af 2.. nak aku nyanyi kan tak serangkap dua rangkap lirik..boleh la ea..




Gembira Hidup Ini


disini ku nyatakan semua
cerita kehidupanku
telah tempuhi hidup
yang sukar tak terima
tapi ku mampu laluinya
merempuh suka dan duka
dengan tenang hatiku
terdampar di manis kehidupan
sekiranya, ku tak mampu
halangi semua pasti ku hampa
sekiranya, ku tak bersedia akan ku pulang ke asal ku
tapi ku tak rela
kerna ku seorang manusia
yang tak suka pada duka
kerna ku sayang gembira
gembirakan hidup ini
kerna ku tahu inginku
apa yang aku inginkan
akan ku capai segala
segala yang di inginkan
demi kehidupanku..

2 comments:

  1. pasang la alarm clock wei...

    ReplyDelete
  2. ala..kalau pasang pun bukan dengar pun..hahahaa..azah pun sama.. pasang punya kuat..pas2 jam loceng letak kt atas kepala pun bukan dengar pun..hehheheee

    ReplyDelete