Cite Merah Putih kesukaan ku..

Thursday, April 16, 2009 marina 0 Comments

Ha sebelum aku keterlupaan..aku nak kongsi sket ngan korunk pasal drama MERAH PUTIH aku tengok semalam..Episode semalam best gak..
Tapi jahat gler mak merah..pada zaman moden nie pun masih ada penggunaan ilmu hitam kan..walaupun cite 2 cite ada unsur kejahatan macam cite indon 2 bawang merah bawang putih tapi ini versi laki la takder jahat sangat macam cite indon 2..tapi jahat si merah belum nampak g..cite nie still dia masuk kan unsur2 komedi yang best dalam unsur jahat..
Aku suke sangat ngan style wan sharmila yang act as eman..smart gler rambut die, make up die, baju die dan aksesori yang die pakai..Ada gaya rock dan gaya indie..tapi memang smart dan stylo gaya dia.. Watak ANGGUN pun cantik dan manis.. suara siap serak2 lagi..tapi dua2 tu da kawen dan da ada anak..jadi dorang berlakon tak de feeling2..hahahaa...jeles gler aku tengok anggun pegang tangan merah..aku minat gler kat merah..aku mang suke zahiril adzim punye watak walau jahat..hahahaa..kat realiti pun aku mang suk zahiril adzim pun..ensem 2..jambu sket2 la..hehehehee

0 ayat cinta: