Ghost Season 2

Thursday, April 23, 2009 marina 1 Comments

ok.. aritue aku ada cite pasal drama Merah Putih kan.. hari ini aku aku nak cita pasal drama kat 8tv yang sekarang dah masuk 2 episode da.. Ghost Season 2..










apa pun biar aku gtau Ghost Season 1 dulu punya story...


Eza [Cheryl], seorang wartawan tabloid secara tidak sengaja telah terlanggar Zack Imran [Naz], seorang pelakon terkenal. Tanpa kedua-duanya sedari bahawa Zack Imran pada ketika itu telah mati.


Hakikat itu hanya diketahui apabila berita tentang kematian Zack yang terlibat dalam kemalangan jalan raya disiarkan diberita.
Dan bermula dengan hal itu, Zack meminta pertolongan Eza untuk menjejak dan mencari pembunuh sebenar.


ingatkan da bis da cite nye bila dapat tau sapa pembunuh Zack Imran.. mungkin sambutan menggalakkan kot.. tue sebab dorang nak wat Ghost Season 2.. cite nie best.. jadi korang cuba la layan cite nie.. dan semestinya pelakon faveret aku pun ada berlakon dalam cita nie.. jadi korang tengok la ea..


GHOST musim ke-2
Hari: Ahad
Masa: 10:30 malam
Saluran: 8TV

1 comment: