Mata aku telah Menunjukkan perubahan yang baik

Wednesday, April 15, 2009 marina 1 Comments

Hari ni hari ke-2 aku mengalami penyakit ini..silap sebenarnya hari ke-3..hari pertama kena aku biarkan jer tak letak ubat..balik umah dah berdarah mata..semalam hari ke-2..dan hari ini hari ke-3..perubahan memang nampak..ketulan darah 2 da makin kurang..dan luka itu pun dah kurang..takut gak aku kalau2 tak boleh hilang..kang orang ingat aku memang berpenyakit kekal..dan aku takut lain2 kesan akan jadi..yerla aku bukan pegi klinik pun..semata2 ubat farmasi jer.. ha citer pasal farmasi ni aku geram ni..ada ker aku pegi farmasi nak beli ubat mata aku ni..dengan tak pandang dengan jelas dan lama kat mata aku nie dan dari pandangan yang agak jauh gak la..tanpa bertanya terus cakap kat pekerja dia ubat2 yang die bagi aku..aku tanya la macam mana mata saya ni terus die xlayan..ceit kuang ajo betol..tanya kat pekerja die lagi tak tau tersengih2 ada la..tensen tol aku...bayar2 pas2 terus masuk keta..dalam keta mak aku membebel pasal service farmasi tadi..lagi aku tensen..




Orang farmasi 2 bagi service macam hape ntah..baik tak payah bukak farmasi..bukak kedai runcit jer la..dah lah tengok jauh jer mata aku..dan boleh dia bagi ubat tanpa memberitahu cara penggunaannye..itu ke farmasi baik pegi klinik kerajaan lagi baik siapbagi penerangan clear..dan free lagi..itu klinik kerajaan yang sekarang nie..macam mane aku tau??yerla tiap2 bulan dan 2 minggu sekali aku g klinik kerajaan itu aku tau tue..hehehee



kesimpulannye, pergi je la klinik..senang..xsakit hati..

ini la ubat yang aku gunakan

1 comment:

  1. hahaha..jgn cepat marah..nanti ko nampak lagi tuo dari along..hahahaha

    ReplyDelete