saja share ngan korang..

Wednesday, April 29, 2009 marina 0 Comments

yeah aku sudah kotakan janji aku.. aku sudah masuk kan lagu bangun semula.. buat masa nie aku tak jemu lagi dengan lagu tersebut..

aku da layan suma band yang kawan aku xara ariff ( promote beliau heheehe) suggest aku dengar lagu dorang.. aku suka band black coffee honey , decma & they could have been dan selamat pagi gadis.. mungkin sebab lagu dorang memang kena ngan citarasa aku yang sangat bagus..hihihi..


Dari band Selamat Pagi Gadis aku suka lagu bicara, waktu indah dahulu dan kinetik hati extended.. kalau band decma & they could have been aku suka lagu mahligai dan cerminkanku.. band nie tak terkenal pun.. tapi lagu dorang best.. band yang da lama.. tapi baru skunk nak naik..

ok korang layan la..


Black Coffee Honey


Selamat Pagi Gadis

0 ayat cinta: