pening dengan kos kat sini..

Friday, April 24, 2009 marina 0 Comments

ok.. pagi nie aku bangun seperti biasa.. seperti hari sebelum ini.. aku bangun sendiri tanpa dikejutkan oleh siapa2.. hebat tak.. tapi dalam hati aku.. timbul niat jahat.. hahahhaa... biarla aku je tau ea..



apa ea topik kita hari ini??? aku sekarang jarang dengar radio la sekarang.. ha aku baru teringat.. hari ini kat KPJIC tempat aku keje akan datang nye wakil dari MQA.. dulu LAN lembaga akreditasi negara..untuk audit la.. untuk program Renal dan Pediatrics program tue aku xtau program diploma ke atau program post basic atau program degree..



aku sendiri pun tak paham la course kat KPJIC nie.. Post basic la.. yang macam program diploma tue aku tau la.. diploma in nursing, diploma in pharmacy, diploma in physioterapy, diploma in medical imaging..



lagi satu degree kat sini.. banyak sangat U.. aku sendiri tak paham.. susah betul.. tak pe aku wat jer keje aku da.. kalau suwuh aku blaja kat sini memang aku tak minat.. aku tak suka nursing dan kos2 ada kat sini..hahahahaa.. ala sains masa Spm pun dapat berapa jer.. hahahaa



ok la.. nanti aku update lagi ea dalam entry len..

0 ayat cinta: