Tugasan Minggu Ketujuh

Wednesday, December 02, 2009 marina 0 Comments



Minggu ketujuh, memberikan kelainan daripada minggu-minggu yang lepas. Ini kerana kesemua selebriti yang telah tersingkir berpeluang untuk kembali beraksi bersama-sama pasangan selebriti yang lain demi meneruskan perjuangan disamping mengutip derma untuk badan kebajikan yang diwakili oleh setiap pasangan selebriti Sehati Berdansa.

Kesemua pasangan dikehendaki memilih lagu berdasarkan tema dimingu-minggu yang lepas.Berikut adalah senarai lagu tugasan masing-masing:

Anita - Ajaa Nachle. Untuk mengundi Anita, taip SBMASUK10 ANITA untuk 10 Undian ke 32999
Enot - Lambada. Untuk mengundi Enot, taip SBMASUK10 ENOT untuk 10 Undian ke 32999
Mirna - Volare. Untuk mengundi Mirna, taip SBMASUK10 MIRNA untuk 10 Undian ke 32999
Oshin - Bole Chudiyan. Untuk mengundi Oshin, taip SBMASUK10 Oshin untuk 10 Undian ke 32999
Oidie - Pakai Buang. Untuk mengundi Didie, taip SBMASUK10 Didie untuk 10 Undian ke 32999

Memandangkan mereka dibenarkan memilih sendiri lagu tugasan yang bakal dipersembahkan pada Malam Sehati Berdansa minggu ini, sudah semestinya mereka mempunyai keyakinan yang lebih tinggi berbanding minggu-minggu sebelumnya. Nampak mudah namun bagi pasangan yang sudah lama tersingkir mungkin ini merupakan antara cabaran yang sukar kerana mereka mungkin terlupa apa yang pernah dipelajari oleh mereka sebelum ini.

Selain itu, cara undian juga berbeza berbanding minggu-minggu sebelum ini. Jika dahulu 50% adalah markah keseluruhan adalah daripada juri, manakala sebahagiannya lagi adalah daripada penonton. Akan tetapi untuk minggu ini pula, 100% undian adalah dari anda sendiri. Undian hanya boleh dilakukan melalui khidmat pesanan ringkas SMS dan andalah yang bakal menentukan pasangan mana yang akan kekal beraksi di lantai sehati berdansa 3 ini.

Mampukah mereka menyahut cabaran ini? Untuk mengikuti perkembangan mereka saksikan Detik Sehati Berdansa jam 9.00 malam Isnin hinga Khamis hanya di Astro Ria (saluran 104). Juga jangan lepaskan peluang untuk bersembang bersama Oshin di Astro@15 jam 9.00 malam dan di Butang R (Astro Ria) 9.30 malam.Teruskan mengundi masuk pasangan selebriti pilihan anda kerana peluang hanya datang sekali.

0 ayat cinta: