James Mcavoy..

Saturday, July 04, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi..

semalam malam baru pas tengok cite penelope.. ala pasal "hidung babi" yang disumpah.. sumpahan tue akan hilang bila dia kawen ngan lelaki sama darjat ngan dia... hhehee..

dalam cite tue ada pelakon faveret aku.. james mcavoy.. oo dia jejaka dan lelaki idaman aku.. series.. aku tak tipu.. sume cite dia aku suka.. sebab aku suka dia..

start suke dia dari cite becoming jane.. sebagai tom lefroy.. aduhh teringat kesedihan cite tue.. sob sob sob.. aku nangis tengok cite tue.. aku sangat suka kat cite tue.. sampaikan soundtract dia aku download.. gila tak..

aku nak cd cite becoming jane.. tapi aku tak jumpa.. huhuhu.. sedih..

memang best la lakonan dia.. sangat suka..

bagi aku james mcavoy memang lelaki perfect.. rambut dia.. mata dia.. senyuman dia.. everything.. aku harap nanti aku g uk dapat aku jumpa dia.. ahahahaa..*perasan gila*

tp dia da kawen.. arggghh kecewa nye aku.. aku sangat suka kat dia tau.

. sangat minat..


boleh tak kalau aku nak james mcavoy?? boleh la.. aku nak dia.. aku nak dia.. arggghhh ensem nye dia..

0 ayat cinta: