wahh takut nya..

Wednesday, July 29, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi semua..

aku pelik la.. kenapa a tibe2 dada aku sakit.. dada belah kiri.. dada ok..

ke sebab ubat tiroid aku da abis.. so lama aku tak makan ubat.. gejala2 tiroid itu kembali ke?? aduhh risau aku.. sakit oo betul sakit..

apakah??

ok.. tak per la.. kite tgk la sakit nie berlarutan sampai bila.. kalau kejap mean tak der apa la tue kan.. heheee..

ok.. aku gtau la apa sebenarnya.. aku sebenarnya tak nak gtau.. yerla macam poyo jer.. padahal kecik jer.. tapi aku nak share gak ngan korang sume..

esok aku gtau la.. atau aku gtau lepas setle?? mana ea?? tgk la keadaan.. hehheheee.. ok la aku gtau.. aku jumaat nie ada interview SPA.. ala jawatan kecik jer.. tapi orang kate gomen kan.. memang ramai la yang mintak kan..

aku tunggu bapa lama ntah baru panggil temuduga.. aku agak2 takut dan berdebar la.. aku nie kan ada sifat gelabah.. hahahaa.. sifat semulajadi mar.. hehhhee.. apakah yang harus ku lakukan??

tinggal 3 4 hari jer.. aku interview kat putrajaya.. aku da risau sgt2.. tadi bapak aku tanya interview nanti ko nak pakai baju kaler apa?? ayah aku suwuh pakai baju kaler cerah dan lembut..

aku terus la tunjukkan baju lembut dan cerah.. tapi bapak n mak aku cakap nampaj buruk.. ha?? nampak buruk.. aku mana ada baju lawa g.. baju raya tahun nie pun kaler gelap.. hahahahahaa.. ayah suwuh pakai baju along..

baju azah ada yang kaler cerah tapi aku tak muat kot.. azah kan pendek dari aku.. tak tau.. ha takutnya...

preparation?? tengah menghafal.. eii banyak betul nak kena hafal.. hishh makan kismis banyak2 la.. senang ingat.. hehehe..

takut la.. aku harap aku berjaya dalam temuduga jumaat nie..

0 ayat cinta: