kenduri..

Monday, July 27, 2009 marina 0 Comments














semalam petang mak cik aku.. iaitu mak ngah wat kenduri.. baca yassin.. kenduri doa selamat.. so semua sedara mara belah ayah aku semua ada..



aku kan lama tak jumpa sepupu kamceng aku.. nana.. so sempat gak la bergosip.. hehehe.. tak lama.. kejap jer.. kejap tapi padat.. hehehee..



mak ayah aku pegi awal.. kol 4 da pegi.. tolong masak.. tapi aku ngan adik2 aku membuta.. yer la kan pagi tue aku keje.. mengantuk.. sampaikan ayah mak pegi pun tak sedar..



pastu dalam kol 7 mak ayah aku balik umah.. amik ktorang sambil mandi la.. sebab kenduri lepas isyak.. pastu ana pun datang skali.. datang berdua ngan nurin jer.. sambil tunggu ayah mandi mak mandi ktorang amik gambar.. hahaha.. giler koser..



ktorang balik sampai umah kol 12.30 pagi... balik2 aku panas.. akt umah makngah panas.. peluh2.. tak selesa.. mandi.. da sejuk baru terus membuta..



pagi nie lak kat kg tampin nenek aku wat kenduri.. so mak ayah aku pagi2 pegi la tampin.. ktorang tak diwajibkan ikut.. so tak ikut la.. hehehee..




makanya aku kena jaga sorang.. bosan tue memang bosan la.. selamat tenet da ada.. sepantas kilat orang it lab pasang kad tenet.. kalau tak aku pasti mati kebosanan hehehee..



kalau tak update blog sehari rasa tak tenang la.. walaupun tak der idea nak update blog tapi tetap nak update gak tue sebab kadang2 kuar entri merapu rapu.. terhapa2..



bercerita pasal kenduri.. cik tong ngan pokder gtau.. kak yati nak tunang 2/8.. pastu ayub anak cik tong nak kawen.. bincang la.. mesyuarat tergempar.. tue yang balik 12.30 pagi tue.. hehheee...



ok la.. itu saja untuk semalam..









0 ayat cinta: