monday monday monday...

Tuesday, August 18, 2009 marina 0 Comments

aku tak update langsung blog hari ahad.. aku tak der idea dan tak der mood..

bosan memang la.. jangan cakap la.. tapi redha jer la.. hehehehe.. sabtu ahad aku duk umah jer.. tak kuar g mana.. pagi sabtu la.. aku teman mak aku g pasar beli lauk.. sebab ayah aku pagi sabtu ada hal..

itu jer kuar.. lain tak der.. bosan.. nak ajak azah kuar.. tapi azah kan hari nie ada percubaan sejarah ngan bm.. jadik tak kan nak ajak azah kuar.. tujuan satu jer.. nak makan.. hahahahaa..

ana plak balik minggu lepas.. so macam tak syok plak kuar kan.. heehee.. so lepak umah sajork.. wahahahaa.. bosank!!

hari nie keje.. aduh mood plak tak der.. bak orang putih kate monday blues.. hahahaa.. k la.. da tak tau nak cite apa..

p/s: semalam tengok cite prom night.. peh takut oo kalau jadik mcm pmpuan tue.. kemana saja pergi sentiasa ada yang memerhati dan menggangu.. hahahaaa...

0 ayat cinta: