bosan giler r cite sayang you can dance..

Tuesday, August 04, 2009 marina 0 Comments















































sebelum apa apa.. kasi layan gambar dulu.. hehhehehee.. da bis tengok gambar mari kita bercerita.. hehehee






















semalam adik aku afik dia download cite Sayang You Can Dance arahan Bjarne Wong.. lakonan Sharifah Amani, Samuel Rizal, Dafi, Alam dan ramai lagi..






















cite nie sebelum kuar wayang peh gempak siot dia punya promosi.. ditambah plak lagu tema cite nie sayang nyanyian Marsha ngan Ajai.. lagu tue best.. siap aku wat caller ringtone lagi.. hahahaa..






















masa cite nie nak kuar wayang aku ada gak rasa nak tengok.. tapi bila ada member tengok kata tak best langsung.. jadik aku pun tak tengok la.. tunggu cite kuar kat youtube baru download.. hehheee





























dan semalam afik download.. so aku tengok la.. emm mula2 jer aku da rasa bosan.. macam cite selamat pagi cinta.. hishh aku menyampah betul cite nie.. mula2 aku sabar lagi.. aku tengok..





























dafi lawak gila la berlakon.. ebi af5 lagi lawak.. yang si sharifah amani nie plak selambar giler pakai suar pendek yang betul2 pendek.. paras suar tue betul sampai kat bontot.. selamba gila r.. skirt pendek jangan cakap la.. macam biasa jer pakai.. entah2 kat luar memang dia macam tue kot..





























cite nie nak tiru cite step up.. tapi step up lagi best r.. tarian dia lagi mantap r.. cite nie tarian dia macam wat kita la ngat kan tarian power r sgt.. last macam nie jer..






















alam juara so you think you can dance pun berlakon lawak gak.. tapi better dari si ebi af5 la.. aku tengok cite nie siap skip2 lagi..






















ada part antara mia(sharifah amani) ngan remy(samuel rizal) konon2 part romantik la.. aku tengok jijik pastu meluat aku.. tak boleh blah betul la cite nie.. tensen tengok cite nie ada..






















cite nie ada yang tak logik.. contoh samuel rizal kata nya anak jati sarawak tapi dia cakap tak der langsung loghat sarawak.. dia cakap indon ada la.. tak logik betul.. tak mantap r cite nie.. aku bagi contoh la ada gak filem melayu yang best..





























ok macam cite histeria.. peh memang best gila.. pastu seram + psyco.. memang lakonan scha al-yahya, liyana jasmay, norish ali, ainul aishah, ady putra dan banyak lagi la memang best.. tak tipu.. promosi filen nie tak la sehebat promosi sayang you can dance..






















malas la aku nak cakap banyak pasal cite nie tengok jer la sinopsis nya..






















Country: Malaysia















Production Company: Hock Star Entertainment Industry Bhd.















Genre: RomanceDirector: Bjarne WongStarring: Samuel Rizal, Sharifah Amani, Ebi, Dafi, Smyth Wong, Carmen Soo















Length: NADate of release: 12th March, 2009






















SynopsisMia (Sharifah Amani) is a typical daddy’s girl from a rich family who is obsessed with hip hop dancing. While she thinks it is nearly impossible to realize her dream, Remie (Samuel Rizal), an outstanding break dancer stomps into her life and everything has changed ever since. Together with Dafi (Gadaffi), Robby (Ebi Kornelis), the enthusiastic teens train hard every day, to take a few steps closer to their dream through taking part in a national-level break dance competition. While success is just around the corner, Mia’s wealthy father steps in and puts a stop to everything, including her love towards Remie. With the strong beliefs in themselves, the team finally manages to bring everything back together again until Remie suddenly falls…

0 ayat cinta: