addicted to olay

Friday, August 07, 2009 marina 0 Comments







sori sangat2 ea semua.. adalah 2 hari aku tak update blog aku nie..







bukan apa.. sini tenet sket2 problem.. sket2 problem.. tensen tol.. ha aku ada main online game tau.. best.. game olay..





kalau dpt high score kite postkan screen tue kat blog.. then gtau la kenapa kite addicted to olay.. aku tengah men nie.. still tak dapat high score..







tp syok weh.. sambil2 bosan kita layan.. hehee.. adalah hadiah2 menarik macam2.. hehheee.. cakap pasal olay.. aku baru dalam 5 bulan nak ke 6 bulan pakai olay.. mula2 pakai intensive cream.. tapi skunk pakai natural beauty..







so nampak gak la hasil dia walau agak lambat.. dia tak der terus putih.. tapi setakat nie ok la.. hehehe..







ok la.. tue jer..

0 ayat cinta: