masih teringat la..

Sunday, August 02, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi semua.. hari nie sabtu minggu aku cuti.. so aku tak keje r arinie.. hehehe


aku kan asyik terpikir jer mcmne la jawapan spa tue.. aku dapat ke tak?? asyik terpikir jer.. nak mandi.. nak tido.. bangun tido.. setiap masa la..


aku siap cakap kat diri aku.. da jangan pikir2 lagi.. wat2 tak ingat.. tapi masalahnya aku selalu ingat.. masih terngiang2 lagi ayat penemuduga tue.. ayat aku… sume aku ingat..


macam mana aku nak lupa.. masalah betul la.. takut, berdebar2 dan risau..


takper bulan 8 adalah bulan bz jugak la untuk aku.. yerla nak g klinik kesihatan amik darah.. g hospital amik darah.. g klinik kesihatan jumpa doc.. pegi hospital jumpa doc.. pastu puasa.. tak silap aku.. aku pegi jumpa doc kat hospital bulan puasa..


masuk bulan 9 wat2 tak ngat g.. masuk 8 hb baru ngat.. boleh tak macam tue?? hahahaaha.. sebab 7 hb 9 baru kuar result boleh cek kar laman web spa atau sms..


aku skunk asyik teringat sebab benda tue baru lagi berlaku kan.. cuba da seminggu gerenti aku lupa la.. haahhahaaa.. masalah betul aku..



p/s: kat nilai sini.. asyik hujan jer.. sejukkk...


0 ayat cinta: