ikut suka la..

Friday, August 14, 2009 marina 0 Comments

sejak 2 3 menjak nie aku terasa sangat malas nk upadate blog.. hehehe.. mungkin tak der idea.. tak tau nak cite apa.. kang melalut sangat bosan plak yang baca.. so kalau ada story aku update.. tak der story senyap jer la.. hehehhee

nie aku cite sket.. pasal tiroid tue la.. aku kan ada masa2 kena g amik darah.. pastu jumpa doktor.. bukan selalu tapi ikut timing la.. bukan aku suka2 g klinik kesihatan ngan hospital..

2 minggu lepas aku balik jumpa doc aku terus la g jumpa hr.. nama kena rasia kan.. aku tunjuk la kat dia kad perubatan aku n bila appoinment seterusnya.. yerla aku buktikan..

lagipun aku pegi klinik kesihatan dulu.. dalam sebulan lebih aku da pergi baru aku keje sini.. so jangan salahkan aku..
aku terdengar kata2 kat belakang aku.. aku tau sapa.. tapi diam jer la.. nak wat mcm ne.. boleh diorang pertikaikan aku pegi klinik kesihatan.. seolah2 aku tipu dan buat2..
dorang tak nampak tiroid tue.. sebab aku pakai tudung.. tak nampak.. kalau aku free hair memang nampak.. tak kan aku nak tunjuk kan tiroid aku? malu la aku.. kalau aku tak tunjuk pun orang boleh tau la..

mata aku.. kan nampak macam nak terkuar biji mata.. dulu mata aku cantik ok *perasan*.. iyer.. mata aku tak macam skunk.. itu la kesan dari tiroid.. da la besar.. tp skunk mungkin da susut sket2.. yerla ubat aku makan.. da la dos tinggi.. memang terus jek kat tiroid tue..
ala ilek benda kecik.. tapi aku takut besar balik la.. aku da la seminggu dua nie selalu makan udang n sotong.. pas makan jer mesti pegang leher.. heheheh.. takut keras leher.. aduhh nie menyesal nie.. hehehee





hamik.. dua2 gambar tak der kaitan.. hahahahaa

p/s: skunk suke dengar lagu ost boys over flower tajuknya my heart had a brain breeze dari A&T.. mood lagu korea.. hahhahaa...

0 ayat cinta: