sabar jer aku..

Saturday, August 01, 2009 marina 0 Comments

hahahahaa.. hari nie aku cotiii.. suka sangat2 cuti.. tak tau la kenapa aku sangar suka cuti sejak dua tiga menjak nie..


aku nak cite nie.. aku lepas nie 2 minggu lagi aku kena pegi klinik kesihatan seremban.. kena amik darah..

sebab dalam masa 2 minggu nie aku kena makan ubat.. dan 2 minggu lagi aku pegi amik darah..

minggu depan nya aku kena amik keputusan ujian itu dan jumpa doktor.. nie kes tiroid..

kes plaglet darah plak tak setle g.. 18 hb 8 kena amik darah gak.. pastu 20 lbh baru jumpa doktor..

yang aku bengang.. hr tmpt aku suwuh aku satukan setiap appoinment doktor tue.. masalah nye da set tarikh2 nie.. dan jugak aku pegi klinik dan hospital sebelum aku keje kat sini lagi..

aku mana boleh suka2 ubah dan satukan.. doktor lain2.. kira nya pagi klinik kesihatan petang hospital la.. mana boleh la.. appoinment date tue da wat.. doktor pun appoinment lain.. tak paham r aku..


tapi aku diam jer la.. aku gtau kat mak ayah aku.. ayah aku kata ko pegi jer ikut tarikh appoinment.. mana boleh suka2 tukar.. kalau dia buang ko lagi senang.. tak pyh bagi notis benti keje.. yang penting buat jer keje macam biasa..

aku tak paham betul la.. da tue iso audit yang sepatut semalam dan hari nie ditangguhkan.. minggu ke2 dalam bulan 8. asyik postpone jer.. tarikh2 appoinment memang da set awal2..


aku tak tau nak cakap macam mana.. takper.. sabar jer..

0 ayat cinta: