kekeringan idea

Thursday, August 27, 2009 marina 0 Comments

mintak maaf banyak2 ea atas ketidak update blog ini... aku online.. tp aku tak update blog.. aku jadik blog walking ke sume blog aku suke baca.. hehehee..

tak der idea.. series.. kekeringan idea.. gambar pun tak der..hhhehee.. pening aku nak pk nak taip apa.. aku taip2 aku padam.. taip2 padam.. last kosong terus.. kehkehkeh..

diam tak diam da masuk 6 ramadhan.. iaitu 6 hari kite berpuasa kan.. lagi 24 hari kita akan menyambut syawal..

persiapan raya korang macam ne?? buat kuih raya ke?? kalau buat sempat lagi ni.. hehhe.. aku tak wat.. beli jer.. persiapan raya hampir ada sempurna.. sket2 settlekan..

aku masih penuh berpuasa.. belum ada yang cuti.. hahahahaa.. sorry ea tak der gmabr yang berkaitan.. tapi aku suke gambar nie jadik aku nak letak gmbar nie.. boleh kan.. hhhee


tajuk gambar nie adlah hati ku kcewa terluka.. hahhahaaa
sebenarnya aku nak cuba editor blog nie yang baru.. nampak nya.. aku lebih suka la yang baru nie.. senang.. bagi aku la..

0 ayat cinta: