mengantuk sangat..

Tuesday, August 04, 2009 marina 0 Comments





selamat pagi semua..





sorrii ea semalam aku tak update langsung blog aku.. aku kuar dah kol 9.. balik umah da penat.. letih so aku balik2 semalam cek email pastu tengok cite sayang you can dance..




semalam memang meletihkan.. takper.. nanti aku wat entri pasal semalam ea..




aku mengantuk gila r mata aku.. dalam keta ayah anta tadi mak aii mata aku macam tak boleh nak bukak.. hehehee.. mengantuk tahap otomen tau.. sangat2 mengantuk..




ha mak aku 3 hari tak der kat umah.. pegi kursus kat kl.. tak tau malam rabu atau pagi khamis baru balik.. hari nie aku kena Ot.. bosan giler r.. hehehee.. dengan keadaan skunk yang aku cukup mengantuk nie.. hehee




ok la.. cukup la entri pembukaan.. hehehee.

layan la gambar aku ngan nurin..


0 ayat cinta: