hari pertama puasa..

Monday, August 24, 2009 marina 0 Comments

sori la kalau semalam aku tak update.. semalam vitamin M memang kuat.. hahahaa.. lagipun semalam first day puasa kan.. aku tak nak la kejadian dulu jadik.. aku pening.. nak muntah sume..

so tahun nie my first day puasa ok la.. tak der pening2.. nak kater membuta jer tak der la.. aku bosank kalu asyik membuta jer.. nnti dari tak pening jadik pening.. hhehehee

semalam juadah buka puasa ktorang simple jer.. tak der kuih2.. lagipun kan sudah ku bilang di nilai bazar ramdhan tidak sehebat ketika aku di meru.. sana sume ada.. taufu fa gula merah ada.. murtabak ada.. sume ada la..

kat sini sume tue tak der banyak nye lauk2.. pastu tak sedap plak tue.. redha jer la sudah berpindah di nilai..

mak aku masak aku tolong tumbuk2 bawang.. hehehe.. ktorang tak der makan kuih terus makan nasi.. tapi makan kurma dulu la..

emm esok keje.. tak tau mcm ne lak suasana keje esok.. aku masuk kol 8.. balik kol 4.45.. tapi rehat 30 jam jer.. tak dapek membuta.. hehhee..

0 ayat cinta: