da pun masuk 1.8.09

Sunday, August 02, 2009 marina 0 Comments

oohh ya.. hari ini adalah 1hb 8 2009.. dah masuk da bulan baru.. sekejap jer kan da masuk bulan baru..


nanti 21 atau 22 hb 8 da masuk puasa plak.. masa cepat dan pantas berlalu..


dan nuffnang aku pun da meningkat.. tapi belum masuk 3 angka lagi.. baru 2 angka.. so aku biarkan dulu.. tak nak chash out dulu..


aku target nanti masa raya atau masa aku balik dari UK baruj aku nak chash out.. biar banyak sket.. hehehee.. atau tunggu kakak aku along balik dari uk bulan 10.. lagi lama tue..


tapi bila da cash out.. earning terus 0.. malas la aku nak kumpul balik.. tak syok r tengok earning aku 0.. hehehehe.. boleh tak macam tue?? hehehee.. ala boleh kan jer..


ok la tue jer la entri untuk hari nie.. aku tak der idea nak memerah.. hehehe..


0 ayat cinta: