merapu rapu

Wednesday, August 19, 2009 marina 0 Comments

cukup mendebarkan.. jeng jeng jeng.. aku cakap pasal cite kat tv.. hahahaa.. cite korea gourmet.. makin lama makin takleh miss la tgk cite tue.. hehehee

lagi tinggal 5 minggu lebih nak g uk.. kena jaga kesihatan nie.. kan takut tak lepas plak.. bukan nye murah tiket sume.. pastu passport lagi.. duit kat tiket jer da abis banyak.. tak kan tak pegi.. lagipun tiket awal2 lagi da beli..

sebelum seluruh dunia diserang h1n1 lagi.. pasport lagi.. kalau sorang 300 kalau 4 orang da bapa?? tak termasuk mak ayah n azah la.. dorang da wat dulu passport.. yerla dorang da pernah pegi..

so skunk satu family pegi.. tapi ongkos nya duit ayah aku la.. hehehee.. cume kalau teringin nak beli apa2 kat sana.. pakai la duit sendiri.. aku ngat nak beli perfume.. tapi tengok la camne.. rasa memang da tak sabar da.. apa pun sabar.. heheee
dan tak der apa yang menarik semalam.. aku nak update blog pun terasa sangat malas.. yerla.. sebab kita tak der cite menarik nak citer.. so agak2 malas jer..

lbih baik tak update blog dari aku update tapi merapu rapu.. hehhee.. ok la..



layan la gambar aku yang gemuk nie.. ahhaahaaa.. nyum2.. macaroni prawn cheese

0 ayat cinta: