celcom terhapa hapa..

Wednesday, August 19, 2009 marina 0 Comments

salamzz..

sori ea kawan2 sume.. saya baru update blog.. hehehehe.. dasar pemalas..

ha pagi tadi aku g klinik kesihatan seremban.. amik ujian darah dan amik ubat untuk sebulan setengah..

ok la.. so masa puasa aku tak pegi klinik..

nie ha lagi satu.. celcom macam problem jer hari nie.. opps petang nie.. aku pakai hotlink.. tak pakai celcom tapi tempias tue aku rasa gak..

bukan apa.. aku nak kol ayah aku tak dpt dpt tau.. tepon mak pun tak dpt.. tepon adik2 lain pun tak dpt.. nak tau kenapa?? dorang sume pakai celcom.. kecuali aku ngan azah jer pakai celcom..

seksa weh.. aku ngat hp aku mslh tepon2 tak dpt.. tepon la umah.. dapat plak.. sah2 memang hp aku ok.. so mean celcom masalah..

aku nak balik weh.. kena la tepon ayah aku.. cakap aku da bis keje.. kan ayah aku bebel kat aku.. da la aku alergic bebel2 nie.. hahahaha.. poyo..

last2 aku terus la turun bawah sambil makan m & m kegemaran ku.. tak lama gitu dalam kol 6 ayah aku sampai..

celcom sengal!! alhamdulillah aku setia pada hotlink.. hahahahaa

0 ayat cinta: