wish me luck!!

Wednesday, June 09, 2010 marina 0 Comments

selamat pagi.. emm bosan lagi sebab tak tau nak wat ape lagi hari nie.. hehehehee..

tinggal lagi 2 hari jer aku nak pegi interview.. tapi aku tak prepare apa2 pun.. resume aku da wat la tapi lom print.. sijil2 lom photostat lagi.. pastu aku tak study apa2 lagi untuk interview nie..

kali nie tempat temuduga kat bangunan kastam.. dulu aku temuduga kat bangunan spa.. kali nie kena pegi awal.. kalau tak mesti jammed nak masuk pejabat kerajaan..  macam dulu.. mengelabah aku sampai ngam2 kol 8..

aku akan wat yang terbaik walau tak se-excited masa dulu aku temuduga.. yerla kekecewaan tue still ada jadi macam tak nak berharap sangat la.. cuma aku akan wat yang terbaik..

dulu aku siap hafal lagi nama2 menteri kabinet.. pastu mase tue plak tengah isu h1n1 dgn 1 malaysia.. memang kaw2 la aku hafal.. tapi skunk nie aku xtau nak hafal ape.. maybe aku akan hafal la sket2 nama menteri kabinet..

hope sume nye ok.. wish me luck!!!

0 ayat cinta: