aku dah tempah baju... hahahahaa..

Friday, June 04, 2010 marina 0 Comments

huu.. semalam sangat penat.. dari pagi sampai petang sibuk jer.. tapi yang paling sonok.. aku da tempah baju raya.. senang ati sket.. lalalala.. cantekkk baju raya aku.. aku tak wat pesyen2 pun.. aku ngat nanti aku beli sepasang baju siap pesyen2 la.. ala g kelas pun bukan aku pakai baju kurung sangat.. nak wat melaram time raya jer.. hehehee..

ha.. raya tahun lepas kan ktorang satu family g UK kan.. nampaknya tahun nie berada di malaysia jer la ea.. sob sob sob.. takper.. kalau ada rezeki aku nak g soul korea.. sebab macam best jer korea..

pasal temuduga spa tue.. ayah aku bagi pegi.. jadi aku pegi la.. aku pun tak tau nak prepare apa2.. apa isu skunk ea?kan org tue tnye aku.. aku plak blur2.. nak goreng boleh takut hanguss plak.. hehehee.. ape pun minggu depan jer.. jumaat. 11 jun. harap2 aku bejaya.. dapatlah menebus kekecewaan ku dulu.. hihihih

10 jun lak kuar result exam.. nie lagi satu.. wat saspen jer.. macamne la result aku.. risau + takut + saspen = anugerah dekan.. hihihih.. amin.. kter nantikan ea.. aku bukan takleh buat exam aritue.. tapi still tak confident la.. sebabnye ada paper aku nye carry mark rendah.. tue aku takut.. tapi aku da pulun sehabis nya.. doakan aku berjaya..

0 ayat cinta: