biase jer..

Wednesday, June 16, 2010 marina 0 Comments

hye uols..

oohh ya tadi aku g mines.. tgk wayang.. baru aku berkesempatan tengok cite lagenda budak setan.. sebelum nie aku tak berkesempatan.. sibuk sket..

aku datang nie dengan semangat berkobar2.. sebab based on novel cite lagenda budak setan nie memang best gler.. aku katam 3 kali cite nie.. memang hafal la setiap part..

sekali biler aku tengok dan abis tengok aku simpulkan filem nie kureng best.. tak semantap novel karya ahadiat akashah.. tak tau kat mner yang kurang.. tapi aku tak puas ati.. tak best sangat la.. jalan cite dipendekkan sgt2.. dan nampak cacat...

lisa surihani bawak watak ayu memang best.. tapi watak emilia yang dibawa oleh syiqin kurang r.. dia kaku la.. xpandai berlakon.. menghancurkan watak ayu/emilia jer.. watak kasyah tak mantap sgt.. farid kamil biase jer berlakon.. fazura sebagai kate best.. tp part dia sket jer.. macam part azmi lakonan que haidar ok.. tp part sket..

novel nie nak bawak ke filem memang susah.. sebab jalan cite novel nie panjang.. sepatutnya start dari zaman persekolahan.. pastu zaman blaja kat u.. baru zaman keje.. apepun ok la berjaya gak novel nie bawak ke filem..

soundtrack filem nie best.. lagu hilangnya cintamu versi laki ngan pompuan memang best.. dan kemungkinan ada kesinambungan.. yang maner memang ikut novel part ke 2 novel bertajuk "katerina".. kite tgk je la..

0 ayat cinta: