kesunyian umah ku..

Wednesday, June 30, 2010 marina 0 Comments

29 Jun 2010
11.30 am

semalam kan kat umah terasa sunyi gegiler umah aku..
mana taknya adik2 aku laki balik kelas dorang tido..
mak ayah aku kuar g umah mak cik aku..
akak aku ngan anak buah pun tido awal..

dari satu cite tv ke cite tv lain aku tgk..
dari cite true blood ke cite K.I.T.A carefree sampai ke gossip girl..

cite K.I.T.A tue pun da bis.. semalam final.. mcm tau2 jer aku pun nak blah da..
ending dia menarik.. masing2 ada kisah sendiri.. ada yang bahagia..
ada yang xbahagia..

masa nak kawen nie boleh plak tak yakin betul ke aku punye keputusan nie..
saat2 denting nie.. boleh plak ckp rasa tersilap wat keputusan..
saat2 nie memang mcm2 dalam pala otak duk pk..
mampu ke pasangan kte tue terus sayang kita sampai akhir hayat..
sampai ke tua.. mampu kah kita bahagiakan pasangan kita..
masa nie kena wat keputusan betul2.. kawen hanya sekali je..

memang best la ending dia.. last2 ternampak skrip oleh ahadiat akasyah..
emm patutla best cite nie.. penulis skrip tue penulis novel faveret aku tue..

pastu layan gossip girl.. my faveret jgak tau..
huhuhu.. mggu dpn dan seterusnya xdpt tgk..
sebab umah sewa aku xder tv.. sob sob sob..
pas tgk gossip girl aku online jap..
pastu macam bosan jer.. aku pun masuk bilik..

emm sunyi gler umah.. xper.. jumaat aku nak balik da..
sabar..

0 ayat cinta: