1st day..

Wednesday, June 30, 2010 marina 0 Comments

29 Jun 2010
10.17 am

semalam aku try berdiet.. sebab aku rasa badan aku da naik sket..
jadi aku pun berdiet la..
pagi aku hanya makan 4 keping biskut Jacob bersama Tea o..
tengah hari aku hanya makan sekeping roti bersama 2 pisang..
pastu tak makan apa..

disebabkan hanya makan sket jadi aku pun mengantuk..
dari kol 2.00-3.45 aku membuta.. aku jarang tido petang..
kalu aku mengantuk selalu dalam tengahari dalam kol 12 macam tue aku tido..
pastu bangun balik dalam kol 1 lbh macam tue.. standard r tido sejam setengah..
heeheeh..

pastu bangun2 jer terus sediakan bahan untuk ayah aku masak..
angkat baju sume.. lipat baju.. pastu masa aku angkat baju..
aku rasa penat sgt tiba2.. letey oo walau xwatpe sgt..
dan rasa lapar yang memuncak.. jadi aku pun makanla stok nips aku..(my fav)..
bila makan nips rasa kurang lapa.. sebelum bantai nips dalam pala aku dok
pk nk wat roti bakar 2 set.. maklumla lapa.. kekeke..

lepas lipat baju aku wat air teh mak aku n ayah aku..
pastu niat nk wat roti bakar pun ilang.. rasa kenyang..
tapi rasa xsedap perut la.. maybe angin sket sebab mendadak
diet aku wat..

xperla.. mula2 diet memang macamnie.. nanti bila kelas da start mesti biasanya nnti..
lagi2 sebulan jer lagi nak puasa.. jadi biasakan diri la.. lagipun nanti naik sem aku nak ganti puasa..
pastu tiap2 petang berjogging.. untuk sentiasa fit.. dan kurus.. pipi aku pun nampak da naik..
nak tak nak kena wat jgak.. kalau x baju raya xmuat.. heehee..
sebab aku wat baju raya time aku kurus.. wawawa.. risau tau..

nie muka aku masa baru seminggu cuti sem..


ha yang nie muka minggu lepas.. da naik kan... dekat2 lengan bahu pun nampak berisi da..


memang bahaya cara aku nie..
tapi nanti start kelas aku kena pandai2 la mcmne nak manage diet..
skunk nie duk umah jer.. xwat ape sgt..
xper kalu diet kaw2 mcm tue.. orang len jgn la tiru cara aku..

malam aku makan nasi.. tapi rasenye dalam 3 sudu macam tue..
lauk pun mcm tue.. memang lapa.. tp tahan la.. kehkehkeh..

0 ayat cinta: