What i’m waiting for???

Wednesday, June 23, 2010 marina 0 Comments

What i’m waiting for??aku sendiri tak tau aku tunggu siapa.. nak wat entry nie pun aku pk masak2.. bukan ape.. rase mcm malu jer nak cite hal nie kat sini.. tapi biler pk2 balik nie kan blog aku.. bukan ke blog adelah tempat luahan perasaan disamping kter nak share something dengan pembaca2 kter.. so aku harap aku dpt luahkan..

Aku xpernah luahkan apa yang aku simpan dalam hati aku.. segalanya aku jer yg tau.. hal nie memang remeh jer.. tapi berkaitan dengan masa depan aku..

Yer aku pernah cite yang aku masih single.. masih single sehingga kini.. lebih kurang 2 tahun lebih aku single.. sejak aku clash dengan bdk swk.. ex bf aku pun da bahagia skunk dengan awek dia.. tapi aku masih single..

Aku bukan jeles sebab aku syg ke ape kat ex aku.. bukan sume tue bukan.. aku jeles sebab sume nye dah berpasangan tapi aku masih sorang.. jujur aku kate aku da xder perasaan kat ex bf aku.. ktorang clash pun ader sbb.. bukan sjer2.. sebabnya perbezaan agama.. tapi aku anggap memang ktorang xder jodoh.. biarlah cite kami berlalu macam tue..

Agaknye aku nie agak memilih kot dlm carik pasangan.. nak yg putih, tinggi, ensem.. sebab tue aku sampai skunk masih single.. aku nie agak susah la nak terima orang.. mula2 aku memang susah nk trime n suke.. tp biler aku da start leh trime mesti aku kecewa..

Aku nie bukan jenis yang melayan.. aku xpandai melayan.. dan aku pun sebenarnya agak pemalu orangnya.. aku teringin nak ada pasangan hidup macam orang lain.. ada perasaan nak ada keluarga.. sebab kawan2 sekeliling aku ramai da kawen.. da ada anak.. tapi aku..

Sedey gak jdik single nie.. bukan aku xder melekat ngan mner2 laki.. ada.. tapi.. mungkin aku sendiri yang susah nak terima lelaki yg sederhana rupa.. tapi aku cuba terima.. bila aku da terima dia.. dia plak senyap.. biler aku da rasa nk undur diri dia datang carik.. aku pun trime la balik.. bler aku da trime balik dia mcm tue balik..
Sedey tau.. sebab aku mengharapkan hubungan yang series.. pada usia mcm aku nie memang nak kan satu perhubungan yang kekal jangka panjang dan series.. bukan main2 mcm dulu.. tapi aku sendiri xpaham dengan lelaki.. biler mase nak.. dia carik kter.. bersungguh2.. bler da xnk mcm tue jer dia pergi..

Masa aku berkawan dengan dia aku xmelayan lelaki lain walaupun laki tue byk kali try masuk line.. sebab aku betul2 berharap pada dia.. sekali mcm nie jadik.. aku dulu dah pernah terlepas sorang laki yang baik.. jadik aku xnk terlepas lagi.. tapi mcmnie yang berlaku..

Aku mengharap ada seseorang yang akan dtg kepada aku.. yea aku susah nak kawan dengan lelaki yang baru aku kenal.. aku hnye akan member respon kepada kwn2 aku jer.. yang baru kenal slalu nye aku xlyn.. aku reply sekali dua chat/komen then aku terus xlayan.. sebab aku xberminat.. tapi bler pk2 mcmne aku nak jmpe someone special mcm tue..

Entahla.. mner aku nk carik???emm xtau.. aku xkan ader feeling kat kwn2 aku.. even dia ader perasaan aku pun.. sbb bler da name member akan still jadik member sampai bler.. friendship forever..

Tapi baru2 nie aku teringat ada sorang mamat nie aku kenal 2thun lepas.. masa aku keje jap dulu.. aku keje kat ioi resort.. dia keje kat marriot hotel.. sebelah2 jer.. tp xpnh jmpe.. aku kenal dia kat fb.. aku xsuke layan mamat2 yang aku kenal kat laman web social mcm fb.. so aku hnye sempat chatting ngan dia dlm sekali mcm tue terus aku xlayan..

Dia slalu tegur aku kat ym aku.. kat fb aku.. aku xpnh balas.. sampai dia kate aku sombonk.. pastu aku nk kaver yg aku memang malas nk layan dia aku pun cakap yang aku bz.. kalu aku on9 fb mesti dia ajak aku chat.. aku hnye balas sekali dua.. pastu aku ckp bz.. teruk kan aku.. sbb memang aku xder hati nak chat ngan dia..
Kadang2 bangun2 pagi tgk ader msg dia kat ym aku.. dia nie xpnh stop.. dia memang nak berkawan ngan aku.. aku rase maybe sbb utama aku xlayan dia mula2 dulu sebab aku tau dia da ad gf.. aku malas nak kacau bf orang.. sebab tue aku mcm nk xnk jer..

Tapi baru2 nie aku teringat kat dia.. nickname dia kt fb pun aku lupe.. aku crik gune email dia.. dia nak berkawan jer ngan aku.. ape slhnye aku pun berkawan.. bukan nye ape pun.. so aku baru terbukak ati nak kawan ngan dia.. dan aku baru kawan ngan dia balik.. pasal laki yang aku harap tue.. aku dah wat keputusan.. aku xnk berharap pada dia lagi.. biarpun dia memang baik.. tpi dia xberminat kat aku.. watpe aku nak harap kt dia.. seolah2 aku terhegeh2 kat dia.. dan aku akan cube untuk berkawan dengan sume orang..  termasuk lelaki yang aku berkwn balik..

Sbb dia pun dah single.. aku pun single jdik aku berkwn balik ngan dia.. lagipun aku bukan kenal sgt dia.. dia pun bukan kenal aku pun..

Aku harap aku akan temui pasangan hidup aku.. aku pun berkeinginan untuk mempunyai pasangan dan keluarga.. aku berdoa..

p/s: macam xsangka aku wat entri nie..

0 ayat cinta: