aja2 fighting..

Wednesday, June 23, 2010 marina 0 Comments

oh ya.. diam xdiam.. dah nak masuk sem.. yehaaa!!

5hb start kelas.. aku balik shah alam 1/2 hb.. balik awal sket jer.. nak kemas umah sewa.. barang2.. nak prepare untuk masuk kuliah semula selepas cuti 2 bulan.. oohhh nampak teruja disitu.. hehehee..

dan kali ini aku akan wat yang lebih terbaik dari sem lepas.. puasa pun awal bulan 8.. jadi sebulan kelas pastu puasa.. pastu raya.. naik jer terus midterm exam.. pastu sebulan lbh kelas.. then final.. singkat jer kan.. pastu cuti sem..

jadi aku rase kali nie xnk macam sem lepas yang banyak men.. alhamdulillah pointer aku bagus.. tapi aku akan wat yang lebih2 terbaik lagi sem depan..

dan aku akan try update blog atleast 2 hari sekali.. awal2 maybe free.. sebab kelas masih xtentu lecturer mner yg mengajar.. buatnye kelas nk belajar penuh.. yerla student baru masuk pun ramai.. apepun aja aja fighting!!.. uitm here i come..

0 ayat cinta: