exam ooo temuduga..

Saturday, June 12, 2010 marina 0 Comments

salam.. detik yang ditunggu telah pun berlalu.. yer da dapat keputusan.. huhuhu.. dengan susah payah aku menembusi student portal uitm yang macam bangang sebab server teramat la sibuk.. akhirnya aku telah mengetahui result ku pada sem lepas..

huhuhu.. agak dukacita nestapa juga kerana tidak memperolehi seperti yang aku harapkan.. akan tetapi itu bukan penghalang untuk aku terus maju.. xper.. next sem wat yang terbaik supaya dapat ku capai AD itu.. apepun syukur dengan apa yang aku perolehi..


mungkin tak sehebat orang lain yang ada memperolehi 3.8(meletop dowh ko hazirah).. dan yang lain2 juga.. tapi apa yang penting aku da wat yang terbaik..

temuduga plak.. emm macam2 rintangan.. aku sangat careless.. bolehnye nak pegi da nie.. da nk sampai tol nilai dalam 7.10 macam tue gambar boleh aku xlekat.. gambar kat umah.. mengamuk ayah aku.. patah balik amik gambar.. dalam keta hamiikk dengar la syarahan ayah aku..

aku risau xsempat sampai kol 8.. sampai tol balik dalam 7.25-7.30.. ayah aku lalu highway nak ke klang sana.. sampai2 tol putrajaya dalam 7.50 macam tue.. pastu nak mencari presint 2 plak sampai terlajak ke hospital putrajaya.. patah balik.. sampai kat bangunan ibu pejabat kastam kol 8.05..

aku pun berlari2 naik.. selamat lif kosong.. dan setibanya aku di kaunter puh selamat aku sempat daftar.. tunjuk surat panggilan temuduga.. dia bagi no.. dan aku orang ke 2 last di antara yang 15 orang dari bilik B..puh selamat.. pastu dia suwuh susun sume.. tunggu turn..

masa tunggu turn tue aku ilek jer.. maybe sebab nie 2nd time kot aku interview(ceh ceh poyo je).. pastu bila giliran aku da 11.30 macam tue la.. aku pun masuk.. dia tnye la kes yg gaza, remaja yang kena tembak polis.. pastu da tanye2.. aku pun dapat jawab..(sebabnye ktorg da bincang hahahahaa)..

dia macam xpuas ati.. tak bis2 dengan soalan terakhir.. tapi ada lagi soalan pastu.. last skali dia tnye aku dalam bi.. ceh orang lain dia tak tnye pun dalam bi.. tang aku kena lak.. dia tnye bagi sebab kenapa dia perlu pilih aku untuk jawatan tue.. apa keistimewaan yang aku ada.. aku pakai tibai jer.. da la xready dia akan tnye soalan macam tue.. siap keluar wawasan 2020 la.. pastu piagam pelanggan la..

emm aku pun tak tau dapat ke x.. kita tengok jer la.. hihihih

0 ayat cinta: