panggilan temuduga kedua spa..

Friday, May 28, 2010 marina 1 Comments

salam dan selamat pagi uols sume.. arinie seperti biasa la ea... duk sajork di rumah..

oh ye semalam ayah aku gtau aku ada surat spa panggilan temuduga untuk aku.. mula nya akutak caya.. hahaha.. ayah aku suka bergurau.. so aku pun cek kat portal spa.. yer memang benar kata2 ayah aku.. aku dapat panggilan temuduga..

jawatan kali nie len.. dulu aku dapat gak.. aku ingat lagi.. aku g interview 31julai.. masa aku tau aku tak dapat memang kecewa gler la aku time tue.. macam rasa takder semangat nak meneruskan kehidupan ini.. hihihihi... pastu terus aku isi baru borang.. bulan 9 tahun nie abisla tempoh..

dulu aku dapat perkeranian operasi n17.. kali nie pegawai khidmat pelangan n17.. sama jer gred cume beza nama jer.. dulu temuduga kat bangunan spa.. kali nie temuduga kat bangunan kastam putrajaya.. 11 jun 2010.. 8.00 pagi..

aku tak tau pegi tak.. sebab masa lepas aku tak dapat spa.. aku keje dekat pnc tue pun aku da tak tahan terus aku nak blaja balik.. lagipun ayah aku masa nak bagi aku blaja balik aku pernah cakap.. bila da start blaja kalau tengah2 belajar dapat interview spa.. tak pyh pikir2 dan tak payah pegi.. aku apply baru lmer da..

jadik peluang nk g interview tue 50-50.. sebab ayah aku takut aku pegi temuduga pastu dapat aku da tak nak belajar.. pendapat aku la.. pegi jer temuduga 11jun nie.. aku masuk uitm balik pun 5.7.. paling2 keputusan spa pun makan masa 2 bulan paling lmbt.. bulan 8 baru tau.. bukan on de spot.. jadik aku pas g interview blaja la mcm biasa.. dapat tak dapat len cite..

bukan memilih.. tapi aku pun dalam dilema.. susah payah aku nak blaja balik.. susah payah kau exam nak pecah otak.. bapak aku da support macam2 kat aku.. takkan aku nak benti blaja.. lgpun baru interview.. tengok la macam ne kan.. 2 minggu lagi..

1 comment:

  1. salam, kat sini ader tips berguna untuk tmuduga kerja kerajaan. Rajin2 surf la ye. gudluck!

    http://www.kerja-kerajaan.com/index.php?ref=eunzzz

    ReplyDelete