Af8.. siapa yang akan bergelar juara???

Tuesday, May 18, 2010 marina 0 Comments

Af8 da nak kemuncak sabtu depan.. walaupun aku bukan la selalu layan sangat af.. yerla masa start af aku kan tengah blaja.. jadik mane ader masa nak layan af nie.. cume bile aku da cuti.. baru aku layan.. tue pun start konsert ke 7....

dalam finalis af nie.. aku paling minat kat syahir.. suara dia.. peh.. suara jantan.. dia pun leh tahan ensem.. cume pakai braces jer..

semalam aku tengok debaran Af8.. 5 finalis jer yang akan ke konsert final.. jadik Ain tersingkir.. dan yang kelima lima tue.. adalah.. shahir, daud, adira, iwan dan maulana.. suara adira pun sedap gak.. vokal dia mantap.. apa pun vote la yang menentukan.. tapi shahir ada peluang nak jadik juara.. hehehee.. love shahir.. ape lagi.. Afundi Shahir..

0 ayat cinta: