hari raya pertama..

Tuesday, September 22, 2009 marina 0 Comments

semalam raya pertama memang paling penat.. tapi yang aku tak sangka aku masih dapat g duit raya.. hehee.. da besar pun still dapat.. alhamdulilah.. rezeki..

raya semalam balik tampin.. raya kat tampin.. pastu balik nilai.. rehat2 pokder dtg raya umah.. malam tue ktorang sama2 join pokder g umah mak ngah..

ana pun petang smlm baru balik.. ha baju raya aku smlm tak cantek.. baju raya yang cantek aku bawak g uk.. hehehe.. tp smalam ramai betul tema warna biru.. kat tampin moksu, mokder.. ramai la..

ayah aku masak rendang, kuah kacang, kari dan nasi impit jer.. kuantiti pun tak banyak.. yerla esok da nak g uk.. kan tak bis plak makanan..

ok la.. tak nak cakap panjang2 tengok la gambar raya ktorang yang diambil menggunakan hp ku.. Sony Ericson k660i..









nak tengok g gambar raya semalam.. buka la facebook aku ea.. okeh la.. nantikan gambar2 di UK plak ea.. hehehee

0 ayat cinta: