berada di uk selama 6 hari..

Wednesday, September 30, 2009 marina 0 Comments

yeah aku da balik dan dah sampai umah.. semalam malam baru sampai umah.. aku tak tau nak update apa.. sebab banyak sangat yang best.. aku update gmbar2 jer la.. heheee

hari ke 3 sampai uk ktorang g jalan2 kat london.. sekitar london eye, big ben.. menapak punya jauh.. pastu beli la cenderahati sket2..

hari ke 4 tak silap ktorang g jalan2 kat city centre. beli baju kat situ.. hari ke 5 pakai baju raya.. pastuduk umah jer.. petang jalan2 amik gambar kat sekitar university of southampton..

hari ke 6 nak balik.. tp pagi tue teman along g city centre carik baju tambahan.. petang kol 4 naik bas ke heathrow airport.. naik flight kul 10.. kat situ la ada kejadian tak di ingini berlaku.. takper la.. tak sengaja dan tak tau..


so itula 6 hari berada di uk.. skunk aku tunjuk gambar2 ea..

nak tengok lagi.. bukak la facebook aku.. dalam tue banyak gambar ada.. ok la..

0 ayat cinta: