shopping raya..

Thursday, September 17, 2009 marina 0 Comments

hye semua..

sorii lately aku memang sangat sangat sangat jarang update blog.. entahlah.. tak tau kenapa.. maybe tak der mood kot nak update dan tak der story best..

lagi 4 hari tau kita nak berhari raya.. if sabtu penyimpan mohor besar raja raja istiharkan ahad raya tinggal 3 hari jer.. tp kalu raya hari isnin ada 4 hari lagi..

umah ktorang sume da setle.. da mop umah.. lap kipas.. basuh langsir.. shooping sume da.. macam tahun sebelum nie ktoramg cikai2 pun wat kuih raya gak.. tp wat cornflakes madu ngan conflakes coklat..

tahun lepas tak buat.. so tahun nie buat balik tp aku ngan azah berdua jer.. tahun sebelum nie along ada.. ana ada.. sume ada.. berkerjasama.. hehee.. tahun nie berdua jer.. jumaat baru plan nak wat.. azah jumaat pun cuti..

aku plak memang da konfom "cuti" hahahaa.. lama gak.. until 15 hb 10..

cakap pasal shopping.. aku ahad lepas g midvalley shopping berdua ngan azah.. makk aii sana ada sale.. pdi.. padini.. vincci(paling sesak.. sgt sesak).. seed.. aku tgk harga less 70% terus aku carik dalam longok2 la.. hasil nya aku dapat beli 3 helai  (1 kemeja + 2 t.shirt)..

masuk elle.. peh walau sale tp harga still mahal.. rasa tak berbaloi.. lagipun duit nak gune sket untuk bwk g uk kan. so kena bajet.. aku beli 3 helai g pun sbb baju nak g uk tak cukup.. terpaksa beli.. plus masuk jusco beli bra.. hahaaa

mak pesan spek.. aku beli skali kat vincci accsesori(wat tak nmpk ea kalu slh eja).. aku pun beli skali..  jalan situ peh betapa penat weh.. tekak haus giler.. da la panas.. balik tue plak tren tak der aircond.. memang membara jer la..

kat jusco seremban tak byk pilihan.. tak b est.. so pegi mivalley la paling dekat.. naik tren kan.. so aku sangat puas hati ngan baju aku. hehehee.. i like!

gambar tak der la.. sbb tak der mood nak amik gambar.. hehheee.. dengar jer la bebelan aku ea.. heheee

0 ayat cinta: