hampir 6 7 bulan..

Thursday, September 17, 2009 marina 0 Comments

selama hampir 6 7 bulan aku berkhidmat disitu aku berpeluang mengenali semua orang.. dan berpeluang menimba pengalaman walau tak seberapa..

aku telah buat keputusan benti dari situ setelah memikirkan banyak perkara yang telah berlaku selama hampir 6 bulan.. dan aku telah membuat rumusan.. bahawa masa depan aku bukan disitu..

ia adalah tempat penyinggahan bukan masa depan.. sebab aku tak nampak masa depan aku kat situ.. ditambah dengan gaji yang tak seberapa.. walaupun keje nye mudah tapi sampai bila aku nak macam tue dengan gaji aku macam tue..

20 30 tahun?? gaji kalu naik berapa aja la dapat.. memang layak gaji tue dengan bebanan keje tue.. tapi aku dah tak tahan dengan gaji yang macam tue.. dan jugak persekitaran macam tue.. aku tak selesa..

mujur mak ayah aku memahami.. dan aku buat satu keputusan yang lebih positif.. pedulikan kenapa aku tiba2 benti.. itu biar aku jer tau.. aku tak nak burukkan sapa2.. tapi aku berdoa aku takkan berjumpa dengan orang macam tue lagi.. biar la skali jer..

kalu dia baca blog aku nie pun baca la.. tapi dia pun pernah gak tolong aku suatu masa dulu.. jadik aku tak kan salahkan dia dan salahkan sapa2.. jadikkan sebagai pengajaran.. tapi kat situ bukan kenangan indah bagi aku.. itu satu penyeksaan..

aku lega dan bersyukur dapat lepas dari sume tue.. alhamdulillah..

gambar2 ketika disitu..


biarlah berlaku apa pun.. aku dah tak amik tau da.. aku sudahi dengan alhamdulillah..

0 ayat cinta: