selamat hari raya

Saturday, September 19, 2009 marina 0 Comments

tadi aku baru siapkan kuih raya.. cornflakes madu dan cornflakes coklat.. baru tadi buat.. saat saat akhir.. dua jenis jer..

nie aku tunjukan hasil nya..


ok la kan.. heheheee


itu saja laporan membuat kuih raya.. aku nak amik kesempatan nak ucapkan selamat menyambut syawal dan semoga bergembira pada raya nanti..

mohon ampun atas kekasaran bahasa kita manusia biasa yang serba serbi kekurangan.. yang paling penting raya kali nie aku heppii sangat.. raya ke 3 aku da fly g UK.. yahoo..

sekejap jer rasa nya puasa tahun nie.. mungkin ini entri terakhir aku.. jadik kita jumpa seminggu kemudian.. aku kampung dekat2 jer.. balik tampin dan balik muar.. raya umah mak cik pak cik kat area kl..

nak raya ngan kawan tengok jadual dorang.. kalu dorang da raya dulu.. aku tak dapat la join tahun nie raya ngan kengkawan.. umah aku tak wat open house.. pada kawan2 aku jemputla datang raya umah.. apa2 hal msg atau kol dlu ok..

harap2 ahad raya kan.. heheeee..

akhir kata.. selamat hari raya.. dengar la lagu menjelang hari raya dari dj dave..

p/s: aku akan pastikan amik gmbr byk2 raya nie

0 ayat cinta: