tak der rezeki..

Friday, September 04, 2009 marina 0 Comments

aku rasa macam lama jer tak update blog.. entah la.. tak tau nak update apa.. bukan ada story sangat pun..hehehee..

esok jumaat masuk hari ke 15 kita berpuasa.. means ada 15 hari atau kurang kita beraya.. start esok lagu lagu raya akan berkumandang la di corong2 radio.. baru feel raya..

aku sebenarnya baru berjaya menerima kenyataan.. memang ada hikmah aku tak berjaya.. sebab rupanya aku ada wat kesilapan.. sepatutnya bagi jawatan tue aku kena letak kat resume aku takat kelayakan jwtn tue.. nie aku letak kelayakan jwtn lain..

bila pk2 balik mungkin betul cakap ayah aku.. sapa yang makan cili garam terlebih dulu.. hehehe.. tak perla.. cuba lagi.. ada rezeki ada.. lama gak nak pulih kan hehhee.. yerla bila kita terlalu mengharap kan.. tiba2 tak dapat memang la sakit sket..

tapi tak perla. usaha lagi..

0 ayat cinta: