day 1: cuti semester telah bermula..

Tuesday, November 09, 2010 marina 0 Comments

cuti semester telah bermula.. kali ni cuti agak lama da panjang.. aku kira2 ada dalam 8 minggu la gak.. akan naik balik dalam 5hb 1 2010.. jadi kwn2 sume kter jmpe tahun depan ea..


dan dalam masa cuti sem nie aku bukan takat berjauhan dengan kawan2.. aku pun akan berjauhan dgn my sayang.. huhuhu.. xper la.. ape ley buat.. tapi ape slhnye berjauhan sekali skala kan.. memantapkan lagi perhubungan dan perasaan.. kalau hari2 jumpe pun bley bikin bosan..


tapi bukannya xdpt jmpe langsung.. dia pun duk shah alam.. keje kat bangsar.. aku lak duk nilai.. bukannya aku duk kat sabah sarawak sana.. sampai susah nk jmpe.. hehehe.. dan my sayang pun boleh turun nilai gak.. hehehe.. rindunye kat my sayang.. hehehe.. *gedix owhh*


dan aku lah yang bosan.. dalam tempoh cuti nie ape nak wat ea.. 8 minggu tue.. hehehee.. maybe 4 mggu awal aku akan rasa bosan.. tapi biler sampai masa kuar result exam perasaan lain da muncul.. hahahaa.. perasaan takut, cuak, berdebar-debar.. dub dab dub dab.. hehhee.. tp kite postpone dulu feeling tue.. layan bosan dulu..


so, syer akan kembali active dlm mengupdate blog ini... thanks kat blogger lain yang sudi jenguk2 blog nie walaupun kadang2 jer sempat syer update blog nie.. hehee.. lama xpose gmbr sendiri kan.. hehehe..




hehehee.. saje jer letak gmbr berdua.. aku xpnh letak sblum nie.. hehee

0 ayat cinta: