puasa... dan puasa....

Thursday, July 26, 2012 marina 0 Comments

salam... hye uols sume.. aku lmbt la wish puasa.. da puasa ke 6 ari baru nk wish puasa.. hihihi.. okai la tu dari xder kan..

bukan sebab bz ke apa.. tp sebab xterfikir nk update belog... hihih.. lgpn lmer sgt xmerepek merapu kat belog nie.. so, mcm xtau nk merapu apa da...

btw aku skunk da abis sem 5... now tengah tggu atau menghitung hari untuk memulakan praktikal aku pada 1.8.2012.. yup.. xlmer da... so, wat mase nie aku pun lepak2 je kt umah.. wat2 keje umah sket la.. mcm sapu umah.. sidai baju... angkat baju.. lipat baju... pastu tolong mak aku masak.. tu pun baru dua kali la mak aku masak... selebihnya beli lauk kt bazaar je..

aku dapat praktikal kt dewan bahasa dan pustaka kuala lumpur.. selama 3 bulan... aku ditempatkan di bahagian komunikasi korporat... perasaan mcm2 ada.. gembira... excited.. neves... takut pun ada.. yerla aku sorang2 dapat kat DBP.. gembira mmg la.. da masuk sem 6.. mner xgembire.. da nk abis sem...

tp sem dpn bkn nye ringan pun.. ngan praktikal.. pastu viva.. pastu tesis.. pastu masuk balik belajar untuk 2 paper... exam... baru sebetulnya abis.. still pnjg jgak la.. papepun layan je la.. hihi.. papepun layan video lagu di bawah.. suka sgt ngan lagu kt bawah.. :)



motif band - Tuhan Jagakan Dia..

0 ayat cinta: