better single..

Saturday, January 22, 2011 marina 0 Comments

salam.. hye uols.. lmer aku xmenulis disini.. aku nak menulis.. tapi bila aku dah menaip mesti aku padam apa yang aku taip.. last2 aku pun malas nak menulis disini..


dah lama aku tak share cerita2 peribadi aku kat sini kan.. aku bukan apa.. aku rasa segan pun ye.. tp lmer2 aku pk nk watpe segan.. bukan ke nie blog aku.. biar la aku nk bercerita pun kan.. hehehe..


kelas da start.. da masuk 3 minggu aku blaja.. seronok.. best.. dan macam2 la.. sepanjang bermulanye kelas sepanjang itulah aku telah menjadi 'SINGLE'.. hehehe.. ape bley wat jodoh xkesampaian.. aku cume berpegang pada kata2 ini.. " if ada jodoh.. ada la.. kalu xder.. xder la".. itu lagi terbaik..


mula2 tue aku macam marah, bengang.. yerla dia masih sibuk2 nk tau hal aku.. tapi lama2 aku pun xkisah dah.. aku da ok.. aku pun rasa gembira macamnie.. ngan sapa2 aku nk kawan pun xder masalah.. xder series.. sume2 kawan..


tapi kadang2 tue tgk kawan2 sume da ada keluarga, da ada pasangan macam timbul juga perasaan 'JELES'.. hehehe.. biase la kan.. sume org ada.. kter xder kan.. normal la kan kalau ada perasaan macam tue kan.. apapun xperla.. pelan2 kayuh kan.. better single than couple.. 



gambar kredit to zackzuhairi.blogspot.com

0 ayat cinta: